Elements spa

 

Skärmavbild 2017-11-15 kl. 14.46.05

 

Clarion Hotel Stockholm renoverade sitt spa och ville i samband med detta ha ett nytt kommunikationskoncept. En varm och levande grafisk profil skapades av AD:n Flickan i havet och Textkontoret gjorde copy i sitt rätta element. Så att säga.

www.elementsspastockholm.com

 

SOM – Svenska Oberoende Musikproducenter

SOM ville öka kunskapsnivån i digital marknadsföring för oberoende musikbolag. En kurs sattes ihop 2016 i samarbete med produktionsbolaget FIFTI. Textkontoret skapade konceptet The Indie Business Toolbox och Skogen gjorde den grafiska profilen. IBT blev ett begrepp. En ny kurs startade 2017. Och sen gjorde IBT en heldag i Göteborg. Och sen tog IBT över världen.

www.indiebusinesstoolbox.se

 

 

 

Kea Bageri

 

kea

 

Kea Bageri har bakat utan gluten sedan Dackefejden. För att få fler att upptäcka dem bjöd de in till en 12-rätters avsmakningsfrukost med tema de fyra årstiderna. Det mumsades semlor, lussekatter, bärkakor och olika sorters bröd en hel förmiddag. Textkontoret tog tillsammans med byrån Mad Marketing & Co fram konceptet för dagen med inbjudan (i form av en liten, liten, liten kakask), presskit, menyer etc. Fler bilder från frukosten finns här:

www.keabageri.se/pressbank

 

Ulfsunda slott

Stockholm Meeting Selection ville förtydliga och differentiera Ulfsunda slott från sina andra slott, herrgårdar och konferensanläggningar.
Tidlös design, förträffliga matupplevelser och champagnehuset Hatt et Söner resulterade i konceptet En välslipad diamant.

www.ulfsundaslott.se